17 september 2021

Äntligen x två?

Äntligen hemma äntligen fredag började i tisdag att jobba efter min sjukdomsperiod. Körde på med sjukt mycket på fyra dagar. Känner mig nu ganska muck så här med facit i hand. Lite trött i pallet. Frugan tycker att vi ska äta tacos i kväll, jag tycker att hon definitivt har fastnat i fredags tacos träsket? Överraska mig och dräm till med rotmos och rimmat fläsklägg.

Eftersom jag är ensam man i min familj, så blev jag såklart nedröstad av både frugan och tonårsdottern. Så därför blir det tacos i afton. I vanliga fall älskar frugan rotmos och rimmat fläsklägg, men enligt henne så kanske inte den husmanskosten passar just en flashig fredag som denna? Herregud hur låst egentligen får man vara jag bara undrar?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En av många små tankar: Den som lever får se?

"Tja, våren kom och vände allt ifrån en sjuhelsikes storm via snö och regn kanske våren ändå stabiliserar sig till slut? Eller inte? Ni...