24 september 2021

Allt är inte huggit i sten?

Fan va skönt därför att jag slutade hyfsat tidigt idag. Det händer inte ofta. Dessutom är det fredag men inte tacos fredag som är så jävla huggit i sten hos folk, utan vi käkade kycklingklubbor och potatisklyftor i air fryern. Fredag är inte lika med tacos längre? Tonårsdottern var som vanligt ut med hästen, spelar ingen roll vilken dag i veckan fredag som måndag. Hon verkligen älskar det hon håller på med. Vi pushar henne verkligen.

Personligen har jag själv ridit ett par gånger kanske inte yppersta världsklass eller så? Men tonårsdotterns dom efter mina uppvisningar kändes som en avrättning än som ett smörgåsbord, pang du är död liksom. Sanningen att säga så är man bra på olika saker, för egen del älskar jag det estetiska att uttrycka mig i olika former. Skit samma hur det blir? Medan tonårsdottern njuter av en ridtur i det stora alltet. Min fru är som den felande länken mittemellan allt det där, varken hackat eller malet? Men hon älskar oss såklart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En av många små tankar: Ett ögonblick i verkligheten?

"Haft en liten oansenlig dust med min tonårsdotter till slut gav jag upp, det gäller att kunna ta att man är helt pantad totalt idiotfö...