07 april 2021

När den riktiga balansen infinner sig?

Summerar den här halva onsdagen som väldig god. Både bokstavligt och skriftligt. Fortfarande är jag inte riktigt i balans. Men har såklart ett gynnsamt läge i fråga om bättring. Den övriga familjen jobbar oförtrutet på med sitt. I var sitt rum råder en febril verksamhet på alla fronter. Själv ligger jag mitt i smeten, och super in den hektiska atmosfären. Som gör att jag själv landar i mitt eget välbefinnande. Min läkeprocess får ta den tid den tar. Tänker inte skynda på utgången. Har nämligen varit med förr, och vet hur sånt här skall hanteras.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En av många små tankar: När drömmarna lyfter?

"Alla har vi väl våra drömmar stora som små, kanske är det så att någon procent av alla samlade drömmar har gått i uppfyllelse? Oftast ...