23 januari 2021

Om rolighetsfaktorer!

Man har inte. Roligare än, man gör sig? En sanning, med modifikation. Sedan, finns det dom. Som är grymt roliga. Utan att dom vet om det? Men även de, som i grunden är roliga. Men som inte, når ut med poängen? Individer, med överspel. Lite åt " too much" hållet, kan vara sjukt jobbiga. Min humorsort, kan ibland vara torr som fnöske. Lite åt, det engelska hållet. Monty python, är ett lysande exempel. En av mina, absoluta favoriter. På en klassisk, torr humor. Som kanske, inte alla begriper. Humorn, kommer alltid att vara en del. I mitt fortsatta liv. Utan humorns kraft. Kan vi lika gärna, lägga oss ned och självdö? Hur kul är sånt?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En av många små tankar: Ett ögonblick i verkligheten?

"Haft en liten oansenlig dust med min tonårsdotter till slut gav jag upp, det gäller att kunna ta att man är helt pantad totalt idiotfö...