24 oktober 2020

Från ett simpelt alias till en sorts mental riktighet?

Från och med nu använder jag bara mitt riktiga namn Tomas Rolfhzon Ekman här på min bloggsida. Vilket är så himla viktigt för mig därför att jag marknadsför mitt namn stället för ett simpelt alias. Kanske en fråga om både utveckling och mental mognad, eller inte alls hur som helst så känns det bara bra.

Det enda man märker utav är bara namnbytet ingenting annat. Allt det andra är precis lika bagatellartat som förut. Vilket känns bra både för mig och mina läsare.

Kanske handlar det om en förnyelsefas en karaktärs anda som kommer att bära mig framåt? Om detta faktum tvistar dom lärda i all evighet? Mitt mål med den här personliga bloggsidan är att både glädja och tillfredsställa att väcka nyfikenhet även beundran. Attrahera olika typer av läsare. Som finner något givande i mina alster.

Kommer i fortsättningen bara skriva under rubriken B-Koncist. Innehållet i denna rubrik kan innehålla allt mellan himmel och jord mellan land och vatten och allt där omkring. Där ingenting vare sig är självklart eller givet det som skrivs har liksom aldrig hänt?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En av många små tankar: April april?

"Nu skall det tydligen bli kallare igen en period framöver där vårvärmen verkligen lyser med sin frånvaro och kylan med sin närvaro. De...