23 september 2020

Koncist: Trump i kampen med kuliss folkets fredliga favoriter.

Har precis skickat iväg dottern till plugget för ännu ett långt pass även hon har långa påfrestande dagar. Som sagt i den klassen är disciplinen långt över det normala vilket jag anser är bra det är ju nu som framtidens barn skall formas dom som en gång skall ta över efter oss. Måste säga att jag är djupt imponerad av det jag sätt hittills det lovar bara gott inför fortsättningen.

Hahaha lite komiskt var det allt när den där Trump ringde upp den svenska kd killen han som nominerade presidenten till fredspriset? Hoppas bara att det var ett skämt om den där nomineringen? Undrar vad Trump har gjort för att säkerställa freden överhuvudtaget som att nominera typ Stalin postumt inte alls bra.

I stället skulle jag nog se helt andra personer som värdigare kandidater till fredspriset till dom eller de som verkligen har uträttat något Som till slut leder till en långvarig fred dom personerna finns knappast här. Jag tror dom verkar bakom kulisserna i oroshärdar i områden där bland annat korruptionen är en stor bidragande orsak till oroligheter av olika slag. Där bland dessa bakom oroliga kulisser finns den troliga vinnaren av fredspriset alla dagar i veckan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En av många små tankar: April april?

"Nu skall det tydligen bli kallare igen en period framöver där vårvärmen verkligen lyser med sin frånvaro och kylan med sin närvaro. De...