22 september 2020

Koncist: I framstegens tid slogs mitt balanssinne ur spel.

Kom plötsligt att tänka på att jag inte litar ett skit på corona testet. Nu för tiden så får man göra det själv kan tyckas vara en högst tvivelaktig åtgärd. Dels kanske man inte trycker in pinnen tillräckligt långt vissa kanske är skiträdda för det ingreppet. Dessutom att göra det själv herregud rena själv operationen. Första testet som jag tog då var det en sköterska som gjorde det då var det, förhoppningsvis på riktigt?

Nu har jag varit gravt förkyld i typ 1,5 vecka kommer garanterat att vara, hemma hela veckan ut. Jag kan ge mig fan på att jag har fått corona alla tänkbara symtom pekar åt det hållet. Är faktiskt inte ett dugg bättre möjligtvis kan jag gå upp lite mer än förut pinka och så men inte mer finns det hopp så finns det framsteg nu är det som det är. Känner mig inte döende på något vis sedan har jag väl haft en del nära dödens upplevelser på sistone senast igår slogs mitt balanssinne helt ur spel såklart av min överjävliga förkylning. Eller av influensan eller som jag tror coronan?

Som sagt jag ligger knappast i sjön anser mig även ha en ganska bra fysik även ett schysst immunförsvar. Det är dessa grejer som gör att jag inte helt ligger under isen. För gjorde jag det då vore jag fan dödförklarad. Hurra än lever skelettet med mycket möda och stort besvär nu skall jag äta mat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En av många små tankar: Ett ögonblick i verkligheten?

"Haft en liten oansenlig dust med min tonårsdotter till slut gav jag upp, det gäller att kunna ta att man är helt pantad totalt idiotfö...