15 september 2020

Koncist: När det där skeppsbrutna ufot gjorde mer skada än glädje!

Kom ihåg en snubbe en gång som ville rymma med en cirkus tro fan det var väl typ runt 10 bast. Ärligt talat tyckte jag inte snubben var så himla häftig långt därifrån det häftigast var väl att bo kvar hemma hos morsan. Det var häftigt kanske inte alla gånger men oftast.

Troligtvis hade den där snubben jävligt taskigt hemma anade att han kom från en problemfamilj hans farsa var en sunken sjöman som tillfälligt var i hamn. På nått sätt verkade han för evigt mentalt skeppsbruten däri mellan hann han med att både supa skallen av sig göra hustrun illa samt gravid och göra livet fan så surt för barnen. Ett riktigt jävla ufo med andra ord fy rackarns för en sådan rutten farsa.

Däremot min farsa han såg jag aldrig röken av därför han jobbade borta måndag till fredag. Kom hem sen fredag kväll trött som satan festade loss med morsan låg hela jävla lördagen samt badade bort större dagen av söndagen och åkte bort på kvällen. Sån jävla trevlig farsa hade jag lyckos mig Man väljer inte sina föräldrar men man väljer sina vänner med omsorg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En av många små tankar: Den som lever får se?

"Tja, våren kom och vände allt ifrån en sjuhelsikes storm via snö och regn kanske våren ändå stabiliserar sig till slut? Eller inte? Ni...